Alla inlägg den 9 november 2010

Av Heidi - 9 november 2010 09:16

Sitter och njuter av lugnet.

Tösen på dagis och sonen skäller på spegelbilden på babygymmet.


Igår läste jag färdigt F. Steen's bok Hundcoachen - helt ok grundbok - han tog upp lite om mycket, själv skulle jag vilja veta lite mer om mycket.

Nu ska jag försöka få tag i se böckerna som fanns med vid köp av Expressen då jag hört att de ska gå djupare in på varje område. Dock känner jag inte för att ge de pris som de säljs till på Adlibris utan avvaktar till folk tröttnar på dom och skänker bort dom på Tradera. I annat fall får jag åka hem till vänninan och låna hennes soffa och böcker en eftermiddag.


I eftermiddag bär det av till naprapaten. En bieffekt av två barn tätt är en något skev ram vilket jag hoppas att han kan rätta till. Det hade inte skadat att ta sig till gymmet ibland för att återfå grundstyrkan, men dygnet har bara sina 24 timmar.


Finns ork och lust så hakar jag senare ikväll på vänninan och hennes yrväder till ridhusträningen. All kunskap och alla tips man kan plocka upp på vägen är värdefulla. Vill dessutom dela med mig glädjen över Valpis och kolla upp eventuella kursstarter till våren.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards