Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Heidi - 2 januari 2011 19:17

Den har Tyson sett idag. Nu har Casper fattat vinken, även om han försöker ge sig på Tyson så flyr han illa kvickt när Tyson ber honom fara och flyga. Mycket är lek för Tyson, som även om han inte är ungkatt längre beter sig som en.

Sagis och Tjockis avskyr Casper och går långa omvägar medan Tiger har accepterat honom så pass mycket att de faktiskt kan dela soffa, om Casper håller sig på sin kant. Det bådar gott!


Idag har vi börjat klicka för stå och hoppa utöver den vanliga repetoaren, vi jobbar på det som är roligt för dagen, samt varit ute och tränat koppelgående. Dessutom har jag fått bekräftelse på att jag är roligare än omvärlden ännu, när Casper var på väg ut i gatan. Som ett skott kom han till en matte som hoppade och stutsade av glädje och berömde i mängder.


Igår kväll lyckades jag äntligen få någon ordning på kloklippningen, jag har klickat, klickat och klickat lite till för att få klippa och nu släppte det. Känns skönt, var ovant att inte få klippa när jag ville då Dexter var tränad att lägga sig på sida och vänta på godis tills jag klippt färdigt.


Casper kör sista rycket, ungarna är i duschen och om en liten stund ska vi njuta av Bones på TV innan vi dukar under.


  



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards