Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Heidi - 18 januari 2011 07:19

Denna snö har nu blivit till slask och halka. Vet inte vilket som är värst?

Men lite barmark har vi fått känna på, jag och Casper. Tycker vi om det?

Ja det gör vi!


  

Snön har varit mysig för både barnen och Casper men nu hoppas jag verkligen på lite vår!


Igår kväll var det hundpromenad med Monicas gäng. Trevligt även om vi vek av tidigare. Casper ska inte och orkar inte långa promenader. När han började dra i kopplet mer och mer bestämde vi oss för att det var dax att gå hem. Jag passade dock på att träna honom att gå fritt med andra hundar runt den sista biten och det gick super! Så nöjd. Att kunna låta honom gå fritt är en av de saker som jag hoppas att vi ska kunna få till. Hade varit så skönt.


Snart dags för dagis för den lilla och sen blir det en runda med vagnen i kvarteret, efter det lite träning på ställande inför utställningsdebuten. Vi siktar på Rasspecialen i Gränna den 9/7. På tal om det så är det dags att boka husvagnsplats...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards