Direktlänk till inlägg 12 november 2010

Nedräkning pågår!

Av Heidi - 12 november 2010 12:09

Vi närmare oss med stormsteg dagen D!

Nu är det bara 10 dagar tills vi åker iväg, 11 tills det är dags att hämta hem lilleman, dags att boka hotell med andra ord. Får ta itu med det ikväll.


Vi funderar fortfarande på namn, men det är svårt, svårare än när vi funderade på namn till barnen. Det får inte vara för långt, inte för krångligt eller för svårt att uttala samtidigt som det ska vara en mjukt namn med twist. Och så ska det passa Valpis till utseende och personlighet. Vågar man vänta med namn till efter Valpis har varit hemma hos oss ett tag?


Idag är det fredag och det ska vi fira med Tacos och mys framför Tv:n. Innan dess får snabeldraken åka fram, något vi måste se till att öva lilla Valpis på. D. avskydde dammsugaren och jag lyckades aldrig få honom att gilla den till 100% trots idoga försök. Gör om gör rätt.

 
 
Linda

Linda

12 november 2010 18:08

är så glad att "bruno" ska hamna just hos er :) är övertygad om att han kommer att få det super bra! Dom växer så det knakar vill jag lova :0) Vart ska ni bo?
Kram

http://www.freewebs.com/ozkagardens

Heidi

12 november 2010 18:19

Har du några nya bilder på lager? Kan tänka mig att dom hinner dra iväg ett par centimeter till innan vi kommer. Vi tänkte bo på Elite i Norrköping, lyxa till det lite med restaurangbesök nu när vi är barnfria. Sist vi var barnfria, i våras, blev det storhandling på Willys och kebab i soffan....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heidi - 6 februari 2011 19:13

Det är precis vad jag har bredvid mig. Idag har vi varit iväg på hundträffen, vilket sker varje söndag. En alldeles för lång promenad för lilla Casper dock. Från och med nästa vecka blir det 2 kortare promenader istället för en lång så att jag och ...

Av Heidi - 21 januari 2011 20:06

... som idag klagade på att det varit alldeles för lite bilder på sista tiden i bloggen bjuder vi nu på en bildkavalkad på Alex och Casper i snöhögarna.                    Dessutom slänger vi med en bild på en lycklig systerson som for...

Av Heidi - 18 januari 2011 07:19


Denna snö har nu blivit till slask och halka. Vet inte vilket som är värst? Men lite barmark har vi fått känna på, jag och Casper. Tycker vi om det? Ja det gör vi!      Snön har varit mysig för både barnen och Casper men nu hoppas jag verkl...

Av Heidi - 9 januari 2011 11:35

Mickes släkt har varit hos oss över helgen och nu när det har åkt är julen över för i år. Så nu är det dags att plocka ut julen, i eftermiddag åker granen in i värmepannan och i veckan förvandlar vi huset till det gamla vanliga tråkiga.   Detta i...

Av Heidi - 2 januari 2011 19:17


Den har Tyson sett idag. Nu har Casper fattat vinken, även om han försöker ge sig på Tyson så flyr han illa kvickt när Tyson ber honom fara och flyga. Mycket är lek för Tyson, som även om han inte är ungkatt längre beter sig som en. Sagis och Tjock...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards